星期一, 4月 19, 2010

記雜碎

1."忙"似乎是成了自己的"口頭禪"...每當有人問起自己在做什麼? 都只會回答一個字 "忙"

整整一個月, 無法好好休息, 因工作人手不夠, 但不斷要趕一條又一條"死線", 已經有點不敢想像的地步, 但我相信會好過來的....就以一個月為限! 我信, 我可以!


2.會信命嗎 ? 以前我信, 現在呢 ??...........我更加相信! 或是物以類聚 ?? 是什麼樣的人..你身邊亦只會出現同一類人, 真是無話可說!

3.明白做一個夾心人的感覺如何 ! 結論是 : 一係唔做, 要做就做話事果個 ! 點解我要不論在家或是在公司, 都係比人夾住....

沒有留言: