星期五, 5月 11, 2007

失戀的感覺


絕對相信人生並不會無風無浪, 風平浪靜的日子, 是不會令人成長的小溫室.....不論是大海潚, 或是小暗湧, 總會有所得著o

但在看見黎明之前, 那樣漫長的日子, 不免會感到傍惶, 現在的日子好像失戀的日子, 心知日子總會過, 可是心裡總是戚戚然..... 然而那麼的日子既是漫長, 最會折騰人的, 那麼真的生不如死, 眼淚過流之後, 拍拍心口, 再戰江湖!

我信, 我可以 !!!
生活是苦, 但仍然繼續......我興幸還有我的家庭, 我的朋友........知道嗎 ?!

2 則留言:

BlueBird Goldens 說...

張相好好好好好好靚...
o吾知你講o既失戀咁慘o既感覺係咪我諗o個樣野, 不過日子好快過o既我諗...
自知幫o吾到咩手...um...sorry!
希望你之後可以dayday7點前走返去同阿比玩la~

minigarden 說...

I hope so ~
但過了一個"十分簡短" 的新報表介紹以後, 我知我可以享樂既時間會再少d!
"自知幫o吾到咩手...um...sorry!"....你知就好啦 ~ XDDDDD