星期五, 5月 18, 2007

4大保持年輕的要素




4 則留言:

macy 說...

嘩! 簡真係我夢寐以求的生活喎.但係到退休前都未必做得到!!

1.飲食:都仲可以做到.

2.運動: 起床伸一伸就唔難;
快步0.5hour都可以,但其他的就...
抱住個囝行3個鐘街算唔算激烈運動?!

3.壓力:參加興趣班,你講緊我個囝吖?!
唔飲酒,咁係米唔洗應酬先?
專心為自己做一件事...大便都算啩! ^_^
不要勉強答應一項不想接受的工作? 你真係唔想撈,頂啦.

4.瞓7小時,好耐未試過;
睡前不用電腦,呢個係我的寫blog&做公司,私人野時間喎;
浸浴,除左去浸温泉外,都無機會咯.
睡前聽音樂,邊個幫我熄機先?
早上想lai床都唔得啦,個仔返學遲到喎!!

睇黎我都唔可以保持年輕咯! 阿門.

BlueBird Goldens 說...

哇! 睇落易做, 到真係做就, 哇哈哈!! XD

1. 飲食篇回應: 單單係飲食呢方面已經真係做o吾到la, 孤家寡人, 有得食已經算好, 好又一餐o吾好又一餐, 自己冇得食, d狗都要食...唉...
想食多兩條菜仲難過乜...唉!

2. 運動篇回應: 我成日都好似打仗咁行得好快o架喎, 哈哈~呢樣都算合格卦, 因為我朝朝行返工段急部都20分鐘...差10分鐘啫~算la俾我過關la, haha

3. 壓力篇: 我除左返工, 興趣就係"狗", 就係因為太全神貫注專心一致, 搞到食無定時, 休息時間不足, 精神緊張, 有被害妄想症...產生等等無喱頭副作用
最近鬼咁多野煩, 真係一日48小時都o吾夠用, 個腦每分每秒都諗緊野轉緊, 點會冇壓力, 點會o吾精神緊張...唉!!!!!

4. 睡眠篇回應: 咦?呢樣係城市人o既奢侈品喎! 仲係有錢人專利添... 我窮, 我享受唔起... (--;

追加o既總結篇(完結篇): 怪唔得我未老先衰啦! 多謝你解開我藏左o係心里面咁多年o既謎, wakakakakaka

Bik Bik 說...

但係保持年輕會唔會長壽架? 我想 look young 但千奇唔好長命, 有咩方法呢?

macy 說...

bikbik,

想look young,又唔長命,如果到左50歲,但個樣係30歲...x_x